Heeft u een klacht?
Wij proberen u een zo goed mogelijke behandeling te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten door contact op te nemen via ons telefoonnummer (020 5668506) of e-mailadres (info@nkcv.nl). Wij doen dan ons best om met u tot een oplossing te komen.
Wilt u een onafhankelijke partij inschakelen? U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg door te bellen naar telefoonnummer 070 3105392. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.
Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/